Sažetak | Poslovna komunikacija proces je koji je prisutan u svakom poduzeću, ali i kod svakog pojedinca. Svi načini razmjena osjećaja, informacija, mišljenja, ideja, misli i podataka u bilo kojem smislu, između najmanje dvije osobe smatra se komunikacijom. Komunikacija sa sastoji od verbalnih i neverbalnih znakova čiji je cilj jasno interpretiranje poruka. Poslovna komunikacija kao proces može se unaprijediti, te svako poduzeće kao i pojedinci trebaju kontinuirano ulagati u komunikacijske vještine. Prepreke koje se mogu susreći u komunikacijskom procesu mogu se na različite načine eliminirati ili barem umanjiti.
Poslovna komunikacija u današnje vrijeme odvija se usmeno i pismeno verbalnom komunikacijom, neverbalnom komunikacijom, ali i elektronskom komunikacijom. Sve je veći utjecaj tehnologije u procesu komunikacije, a ključni pozitivni efekti su mogućnost komuniciranja u bilo koje vrijeme sa bilo kojeg mjesta. Time se omogućilo da proces poslovne komunikacije nesmetano teče, bez ograničenja.
Diplomski rad temelji se na primjeni poslovne komunikacije u turističkoj agenciji Anika d.o.o. Poduzeće djeluje od 2006. godine, a nudi smještaj na području grada Crikvenice, Jadranova, Dramlja, Selaca i drugih okolnih mjesta. Nude oko 1.000 različitih smještajnih jedinica između dvije i pet zvjezdica.
Komunikacija u turizmu ključna je za uspješno poslovanje, a s obzirom da agencija Anika već 15 godina ostvaruje profit jasno je za zaključiti da zaposlenici posjeduju dobre komunikacijske sposobnosti. Poslovna komunikacija u koju je uključena agencija sastoji se od poslovne komunikacije sa poslovnim partnerima, iznajmljivačima i gostima, a prepreke u procesu komunikacije u većini slučajeva su jezične barijere. |
Studijski program | Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje, Međunarodno poslovanje Informatičko poslovanje Smjer: Menadžment Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag. oec.) |