Keranović, M. (2021). Utjecaj influencera na donošenje odluka mladih internet potrošača (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:479878
Keranović, Melisa. "Utjecaj influencera na donošenje odluka mladih internet potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:479878
Keranović, Melisa. "Utjecaj influencera na donošenje odluka mladih internet potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:479878
Keranović, M. (2021). 'Utjecaj influencera na donošenje odluka mladih internet potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:479878
Keranović M. Utjecaj influencera na donošenje odluka mladih internet potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:479878
M. Keranović, "Utjecaj influencera na donošenje odluka mladih internet potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:479878