Bembić, A. (2021). Uloga nano i mikro influencera prilikom donošenja odluke o kupovini (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:209967
Bembić, Aurora. "Uloga nano i mikro influencera prilikom donošenja odluke o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:209967
Bembić, Aurora. "Uloga nano i mikro influencera prilikom donošenja odluke o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:209967
Bembić, A. (2021). 'Uloga nano i mikro influencera prilikom donošenja odluke o kupovini', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:209967
Bembić A. Uloga nano i mikro influencera prilikom donošenja odluke o kupovini [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:209967
A. Bembić, "Uloga nano i mikro influencera prilikom donošenja odluke o kupovini", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:209967