Čagalj, A. (2021). Challenges of online sales and consumer decision making (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:414598
Čagalj, Aleksandar. "Challenges of online sales and consumer decision making." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:414598
Čagalj, Aleksandar. "Challenges of online sales and consumer decision making." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:414598
Čagalj, A. (2021). 'Challenges of online sales and consumer decision making', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:414598
Čagalj A. Challenges of online sales and consumer decision making [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:414598
A. Čagalj, "Challenges of online sales and consumer decision making", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:414598