Bažon, S. (2016). Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:574310
Bažon, Sara. "Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:574310
Bažon, Sara. "Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:574310
Bažon, S. (2016). 'Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:574310
Bažon S. Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:574310
S. Bažon, "Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:574310