prikaz prve stranice dokumenta Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:192:318458

Šorli, Denis
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Šorli, D. (2016). Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Šorli, Denis. "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Šorli, Denis. "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Šorli, D. (2016). 'Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Šorli D. Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

D. Šorli, "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458