Višković, N. (2021). Utjecaj osobine ličnosti na donošenje odluka kod potrošača (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:546810
Višković, Nina. "Utjecaj osobine ličnosti na donošenje odluka kod potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:546810
Višković, Nina. "Utjecaj osobine ličnosti na donošenje odluka kod potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:546810
Višković, N. (2021). 'Utjecaj osobine ličnosti na donošenje odluka kod potrošača', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:546810
Višković N. Utjecaj osobine ličnosti na donošenje odluka kod potrošača [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:546810
N. Višković, "Utjecaj osobine ličnosti na donošenje odluka kod potrošača", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:546810