prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društveno odgovornog poslovanja tvrtki na preferencije potrošača u potrošnji
Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja tvrtki na preferencije potrošača u potrošnji
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:192:539345

Palijan, Andrej
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Palijan, A. (2021). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja tvrtki na preferencije potrošača u potrošnji (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:539345

Palijan, Andrej. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja tvrtki na preferencije potrošača u potrošnji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:539345

Palijan, Andrej. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja tvrtki na preferencije potrošača u potrošnji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:539345

Palijan, A. (2021). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja tvrtki na preferencije potrošača u potrošnji', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 01.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:539345

Palijan A. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja tvrtki na preferencije potrošača u potrošnji [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 01.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:539345

A. Palijan, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja tvrtki na preferencije potrošača u potrošnji", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:539345