Živković, B. (2021). Dvosmislenost i konflikt uloge influencera (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:926171
Živković, Biljana. "Dvosmislenost i konflikt uloge influencera." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:926171
Živković, Biljana. "Dvosmislenost i konflikt uloge influencera." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:926171
Živković, B. (2021). 'Dvosmislenost i konflikt uloge influencera', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:926171
Živković B. Dvosmislenost i konflikt uloge influencera [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:926171
B. Živković, "Dvosmislenost i konflikt uloge influencera", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:926171