Ivkić, D. (2022). Utjecaj influencera na promjenu stava o korištenju zelenih proizvoda (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:033617
Ivkić, Dajana. "Utjecaj influencera na promjenu stava o korištenju zelenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:033617
Ivkić, Dajana. "Utjecaj influencera na promjenu stava o korištenju zelenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:033617
Ivkić, D. (2022). 'Utjecaj influencera na promjenu stava o korištenju zelenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:033617
Ivkić D. Utjecaj influencera na promjenu stava o korištenju zelenih proizvoda [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:033617
D. Ivkić, "Utjecaj influencera na promjenu stava o korištenju zelenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:033617