Vukelić, I. (2022). Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:845257
Vukelić, Ivana. "Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:845257
Vukelić, Ivana. "Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:845257
Vukelić, I. (2022). 'Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:845257
Vukelić I. Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:845257
I. Vukelić, "Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:845257