Naslov Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda
Naslov (engleski) Synergy of offline and online activities as a prerequisite for market success of camping product
Autor Tea Vranić
Mentor Jasmina Dlačić (mentor)
Član povjerenstva Helga Pavlić Skender (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Jasmina Dlačić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Bruno Grbac (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Rijeci Ekonomski fakultet Rijeka
Datum i država obrane 2023-05-11, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak U ovom završnom radu ispituje se postojeće stanje na kamping tržištu u Hrvatskoj, trendovi i inovacije te korištene offline aktivnosti i online alati u kreiranju kamping proizvoda. Isto tako ciljevi rada su analizirati usku povezanost ocjene kvalitete kamping proizvoda sa strane referentnih sudionika na kamping tržištu, autoklub organizacija i njihovih kamping vodiča, mišljenja gostiju na kamping portalima te recenzijama kod online agencija.
Istražila se mogućnosti povećanja doprinosa sinergijom offline i online marketinških aktivnosti u segmentu kampinga poslovnog subjekta Maistra, na temelju spoznaja iz relevantnih znanstvenih istraživanja, vlastitog iskustva i istraživanju ponude i procesa u području razvoja segmenta koje se podrazumijevaju kao offline aktivnosti. Gledajući offline aktivnosti kao aktivnosti koje pridonose kvaliteti usluge boravka gostima kroz razvoj proizvoda u kontekstu ulaganja u infrastrukturu. Ne treba zanemariti važnost tog segmenta iako se taj dio znatnije razvija. Drugi dio koji definira kvalitetu kamping proizvoda je i online dio koji se referira na digitalizaciju usluge. Da bi se adresirao nedostatak samog istraživanja ali i upotrebe online aktivnosti, ovaj rad donosi osvrt na trenutno stanje offline aktivnosti ali prvenstveno analizira što znači kvalitetna online ponuda, koje vrste online aktivnosti postoje i koje se trenutno koriste.
Provedbom istraživanja iz ovog rada utvrđena je važnost online komponente u jačanju konkurentnosti kamping proizvoda korištenjem mogućnosti koje nam nameće eksponencijalni razvoj internet komunikacijskih kanala te mogućnosti koje se time pružaju.
Rezultati istraživanja potvrdili su sve tri postavljene hipoteze. Utvrđeno je kako online aktivnosti u aplikaciji u kamping proizvodu moraju nuditi koristi svojim korisnicima – gostima. Na tržištu postoji dostupnih online aktivnosti koje se ne koriste u kreiranju kamping proizvoda. Integracija online i offline aktivnosti čime bi se sinergijski poboljšala kvaliteta kamping proizvoda nije dovoljno implementirana.
Ovaj rad donosi podlogu za razvoj marketinških strategija kojima je cilj unapređenje usluge te kroz to i doživljene kvalitete ukupnog kamping proizvoda sinergijskim djelovanjem offline-a nastavkom aktivnog ulaganja u infrastrukturu i online-a ulaganjem u digitalizaciju usluge.
Sažetak (engleski) This final paper examines the current state of the camping market in Croatia, trends and innovations, as well as offline activities and online tools used in the creation of camping products. Likewise, the objectives of this paper are to analyze the close relationship between the quality assessment of camping products by reference participants in the camping market, car club organizations and their camping guides, guest opinions on camping portals and reviews from online agencies.
The possibility of increasing the contribution through the synergy of offline and online marke-ting activities in the camping segment of the Maistra company was investigated, based on knowledge from relevant scientific research, own experience and research into the offer and process in the field of segment development, which are understood as offline activities. Looking at offline activities as activities that contribute to the quality of service to guests through product development in the context of investment in infrastructure. The importance of that segment should not be ignored, even though that part is developing significantly. Another part that defines the quality of camping products is the online part that refers to the digitization of the service. In order to address the lack of research as well as the use of online activities, this paper provides an overview of the current state of offline activities, but primarily analyzes what a quality online offer means, what types of online activities exist and which are currently being used.
By carrying out the research from this paper, the importance of the online component in strengthening the competitiveness of camping products was determined by using the opportunities imposed by the exponential development of Internet communication channels and the opportunities that are provided by it.
The research results confirmed all three hypotheses. It was established that online activities in the application in the camping product must offer benefits to its users - guests. There are online activities available on the market that are not used in the creation of camping products. The integration of online and offline activities, which would synergistically improve the quality of camping products, has not been sufficiently implemented.
This work provides the basis for the development of marketing strategies aimed at improving the service and through this the perceived quality of the overall camping product through the synergistic action of offline by continuing to actively invest in infrastructure and online by investing in the digitization of the service.
Ključne riječi
kvaliteta
kamping proizvod
online i offline aktivnosti
diversifikacija
Ključne riječi (engleski)
quality
camping product
online and offline activities
diversification
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:192:841151
Studijski program Naziv: Marketing menadžment Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: specijalistički Akademski / stručni naziv: specijalist/specijalistica marketing menadžmenta (spec. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-06-19 17:28:51