Kaurić, M. (2023). Uloga digitalnog marketinga u promociji sportskih klubova na primjeru GNK Dinamo Zagreb (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527495
Kaurić, Melita. "Uloga digitalnog marketinga u promociji sportskih klubova na primjeru GNK Dinamo Zagreb." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527495
Kaurić, Melita. "Uloga digitalnog marketinga u promociji sportskih klubova na primjeru GNK Dinamo Zagreb." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527495
Kaurić, M. (2023). 'Uloga digitalnog marketinga u promociji sportskih klubova na primjeru GNK Dinamo Zagreb', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527495
Kaurić M. Uloga digitalnog marketinga u promociji sportskih klubova na primjeru GNK Dinamo Zagreb [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527495
M. Kaurić, "Uloga digitalnog marketinga u promociji sportskih klubova na primjeru GNK Dinamo Zagreb", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527495