prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:192:474444

Frlan, Tea
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Frlan, T. (2023). Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444

Frlan, Tea. "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444

Frlan, Tea. "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444

Frlan, T. (2023). 'Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444

Frlan T. Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444

T. Frlan, "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444