Vincek, S. (2023). Utjecajne osobe kao važan element prodajne strategije (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:393036
Vincek, Silvija. "Utjecajne osobe kao važan element prodajne strategije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:393036
Vincek, Silvija. "Utjecajne osobe kao važan element prodajne strategije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:393036
Vincek, S. (2023). 'Utjecajne osobe kao važan element prodajne strategije', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:393036
Vincek S. Utjecajne osobe kao važan element prodajne strategije [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:393036
S. Vincek, "Utjecajne osobe kao važan element prodajne strategije", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:393036