prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:192:942400

Nemetz, Jelena
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Nemetz, J. (2024). Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400

Nemetz, Jelena. "Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400

Nemetz, Jelena. "Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400

Nemetz, J. (2024). 'Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400

Nemetz J. Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400

J. Nemetz, "Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400