prikaz prve stranice dokumenta Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:192:989251

Ukalović, Josip
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Ukalović, J. (2024). Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251

Ukalović, Josip. "Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251

Ukalović, Josip. "Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251

Ukalović, J. (2024). 'Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251

Ukalović J. Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251

J. Ukalović, "Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251