Ukalović, J. (2024). Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251
Ukalović, Josip. "Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251
Ukalović, Josip. "Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251
Ukalović, J. (2024). 'Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251
Ukalović J. Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251
J. Ukalović, "Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251