Mijić, K. (2024). Veblenov efekt u modnoj industriji na primjeru brenda Hermes (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:872230
Mijić, Karla. "Veblenov efekt u modnoj industriji na primjeru brenda Hermes." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:872230
Mijić, Karla. "Veblenov efekt u modnoj industriji na primjeru brenda Hermes." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:872230
Mijić, K. (2024). 'Veblenov efekt u modnoj industriji na primjeru brenda Hermes', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:872230
Mijić K. Veblenov efekt u modnoj industriji na primjeru brenda Hermes [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:872230
K. Mijić, "Veblenov efekt u modnoj industriji na primjeru brenda Hermes", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:872230