prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencer marketinga na namjeru kupnje generacije Z
Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj influencer marketinga na namjeru kupnje generacije Z
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:192:567575

Peko-Lončar, Lea
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Peko Lončar, L. (2024). Utjecaj influencer marketinga na namjeru kupnje generacije Z (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:567575

Peko Lončar, Lea. "Utjecaj influencer marketinga na namjeru kupnje generacije Z." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:567575

Peko Lončar, Lea. "Utjecaj influencer marketinga na namjeru kupnje generacije Z." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:567575

Peko Lončar, L. (2024). 'Utjecaj influencer marketinga na namjeru kupnje generacije Z', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:567575

Peko Lončar L. Utjecaj influencer marketinga na namjeru kupnje generacije Z [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:567575

L. Peko Lončar, "Utjecaj influencer marketinga na namjeru kupnje generacije Z", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:567575