Dražina, M. (2024). Uloga društvenih mreža u političkom marketingu - parlamentarni izbori u Republici Hrvatskoj 2024. godine (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:223361
Dražina, Mara. "Uloga društvenih mreža u političkom marketingu - parlamentarni izbori u Republici Hrvatskoj 2024. godine." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:223361
Dražina, Mara. "Uloga društvenih mreža u političkom marketingu - parlamentarni izbori u Republici Hrvatskoj 2024. godine." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:223361
Dražina, M. (2024). 'Uloga društvenih mreža u političkom marketingu - parlamentarni izbori u Republici Hrvatskoj 2024. godine', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 17.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:223361
Dražina M. Uloga društvenih mreža u političkom marketingu - parlamentarni izbori u Republici Hrvatskoj 2024. godine [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:223361
M. Dražina, "Uloga društvenih mreža u političkom marketingu - parlamentarni izbori u Republici Hrvatskoj 2024. godine", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:223361