prikaz prve stranice dokumenta Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i  ponašanje potrošača
Rad nije dostupan
završni rad
Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:192:529661

Zuanović, Sara
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Zuanović, S. (2024). Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661

Zuanović, Sara. "Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661

Zuanović, Sara. "Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661

Zuanović, S. (2024). 'Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661

Zuanović S. Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661

S. Zuanović, "Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661