Zuanović, S. (2024). Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661
Zuanović, Sara. "Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661
Zuanović, Sara. "Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661
Zuanović, S. (2024). 'Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661
Zuanović S. Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661
S. Zuanović, "Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661