prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj zelenog marketinga na potrošače
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj zelenog marketinga na potrošače
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. urn:nbn:hr:192:311882

Lucić, Antonela
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Lucić, A. (2017). Utjecaj zelenog marketinga na potrošače (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:311882

Lucić, Antonela. "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:311882

Lucić, Antonela. "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:311882

Lucić, A. (2017). 'Utjecaj zelenog marketinga na potrošače', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:311882

Lucić A. Utjecaj zelenog marketinga na potrošače [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:311882

A. Lucić, "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:311882