prikaz prve stranice dokumenta Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:192:517885

Plazibat, Milan
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Plazibat, M. (2015). Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885

Plazibat, Milan. "Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885

Plazibat, Milan. "Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885

Plazibat, M. (2015). 'Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885

Plazibat M. Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885

M. Plazibat, "Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885