Plazibat, M. (2015). Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885
Plazibat, Milan. "Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885
Plazibat, Milan. "Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885
Plazibat, M. (2015). 'Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885
Plazibat M. Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885
M. Plazibat, "Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885