Bošnjak, M. (2017). Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:383963
Bošnjak, Matea. "Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:383963
Bošnjak, Matea. "Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:383963
Bošnjak, M. (2017). 'Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:383963
Bošnjak M. Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:383963
M. Bošnjak, "Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:383963