Vodanović, D. (2017). Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja turističkih kampova (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:123916
Vodanović, Dario. "Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja turističkih kampova." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:123916
Vodanović, Dario. "Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja turističkih kampova." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:123916
Vodanović, D. (2017). 'Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja turističkih kampova', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:123916
Vodanović D. Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja turističkih kampova [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:123916
D. Vodanović, "Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja turističkih kampova", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:123916