prikaz prve stranice dokumenta Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić, Maša
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Margan Vunić, M. (2017). Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić, Maša. "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić, Maša. "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić, M. (2017). 'Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić M. Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

M. Margan Vunić, "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364