prikaz prve stranice dokumenta Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje
Rad nije dostupan
završni specijalistički
Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran, Kristina
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Pilko Demirkiran, K. (2016). Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran, Kristina. "Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran, Kristina. "Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran, K. (2016). 'Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran K. Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

K. Pilko Demirkiran, "Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814