prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:192:820674

Smiljanić, Mia
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Smiljanić, M. (2016). Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674

Smiljanić, Mia. "Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674

Smiljanić, Mia. "Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674

Smiljanić, M. (2016). 'Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674

Smiljanić M. Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674

M. Smiljanić, "Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674