Sarić, B. (2017). Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482
Sarić, Bruno. "Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482
Sarić, Bruno. "Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482
Sarić, B. (2017). 'Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482
Sarić B. Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482
B. Sarić, "Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482