Čikotić, A. (2017). RAŠČLAMBA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA TURISTIČKIH ATRAKTIVNOSTI U DANSKOJ : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:101563
Čikotić, Andrea. "RAŠČLAMBA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA TURISTIČKIH ATRAKTIVNOSTI U DANSKOJ : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:101563
Čikotić, Andrea. "RAŠČLAMBA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA TURISTIČKIH ATRAKTIVNOSTI U DANSKOJ : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:101563
Čikotić, A. (2017). 'RAŠČLAMBA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA TURISTIČKIH ATRAKTIVNOSTI U DANSKOJ : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:101563
Čikotić A. RAŠČLAMBA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA TURISTIČKIH ATRAKTIVNOSTI U DANSKOJ : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:101563
A. Čikotić, "RAŠČLAMBA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA TURISTIČKIH ATRAKTIVNOSTI U DANSKOJ : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:101563