Čizmić, J. (2017). MARKETING U RAZVOJU FUNKCIJE PRODAJE HOTELA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740701
Čizmić, Josipa. "MARKETING U RAZVOJU FUNKCIJE PRODAJE HOTELA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740701
Čizmić, Josipa. "MARKETING U RAZVOJU FUNKCIJE PRODAJE HOTELA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740701
Čizmić, J. (2017). 'MARKETING U RAZVOJU FUNKCIJE PRODAJE HOTELA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740701
Čizmić J. MARKETING U RAZVOJU FUNKCIJE PRODAJE HOTELA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740701
J. Čizmić, "MARKETING U RAZVOJU FUNKCIJE PRODAJE HOTELA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740701