Uvodić, A. (2017). Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186
Uvodić, Anđela. "Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186
Uvodić, Anđela. "Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186
Uvodić, A. (2017). 'Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186
Uvodić A. Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 02.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186
A. Uvodić, "Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186