Ćurčin, N. (2017). Utjecaj gerila marketinga u ugostiteljstvu na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:235274
Ćurčin, Natalija. "Utjecaj gerila marketinga u ugostiteljstvu na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:235274
Ćurčin, Natalija. "Utjecaj gerila marketinga u ugostiteljstvu na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:235274
Ćurčin, N. (2017). 'Utjecaj gerila marketinga u ugostiteljstvu na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:235274
Ćurčin N. Utjecaj gerila marketinga u ugostiteljstvu na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:235274
N. Ćurčin, "Utjecaj gerila marketinga u ugostiteljstvu na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:235274