Buzov, L. (2017). Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556
Buzov, Leonela. "Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556
Buzov, Leonela. "Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556
Buzov, L. (2017). 'Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556
Buzov L. Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556
L. Buzov, "Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556