Banović, J. (2017). Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih (Završni specijalistički). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426
Banović, Josip. "Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih." Završni specijalistički, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426
Banović, Josip. "Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih." Završni specijalistički, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426
Banović, J. (2017). 'Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih', Završni specijalistički, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426
Banović J. Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih [Završni specijalistički]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426
J. Banović, "Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih", Završni specijalistički, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426