završni specijalistički
Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:124:835134

Grčić Težulat, Tea
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REFST

Citirajte ovaj rad

Grčić Težulat, T. (2016). Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke (Završni specijalistički). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134

Grčić Težulat, Tea. "Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke." Završni specijalistički, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134

Grčić Težulat, Tea. "Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke." Završni specijalistički, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134

Grčić Težulat, T. (2016). 'Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke', Završni specijalistički, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134

Grčić Težulat T. Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke [Završni specijalistički]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134

T. Grčić Težulat, "Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke", Završni specijalistički, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134