Ševelj, Đ. (2016). Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru Tučepi : diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270823
Ševelj, Đina. "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru Tučepi : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270823
Ševelj, Đina. "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru Tučepi : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270823
Ševelj, Đ. (2016). 'Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru Tučepi : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270823
Ševelj Đ. Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru Tučepi : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270823
Đ. Ševelj, "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru Tučepi : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270823