Mula, H. (2018). STRATEŠKI RAZVOJ NOVOG PROIZVODA : ZAVRŠNI RAD (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:140342
Mula, Hrvoje. "STRATEŠKI RAZVOJ NOVOG PROIZVODA : ZAVRŠNI RAD." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:140342
Mula, Hrvoje. "STRATEŠKI RAZVOJ NOVOG PROIZVODA : ZAVRŠNI RAD." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:140342
Mula, H. (2018). 'STRATEŠKI RAZVOJ NOVOG PROIZVODA : ZAVRŠNI RAD', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:140342
Mula H. STRATEŠKI RAZVOJ NOVOG PROIZVODA : ZAVRŠNI RAD [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:140342
H. Mula, "STRATEŠKI RAZVOJ NOVOG PROIZVODA : ZAVRŠNI RAD", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:140342