Trošić, T. (2018). MEĐUNARODNO ŠIRENJE POSLOVANJA – STRATEŠKI MOTIVI I PREFORMANSE HRVATSKIH PODUZEĆA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:570722
Trošić, Toni. "MEĐUNARODNO ŠIRENJE POSLOVANJA – STRATEŠKI MOTIVI I PREFORMANSE HRVATSKIH PODUZEĆA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:570722
Trošić, Toni. "MEĐUNARODNO ŠIRENJE POSLOVANJA – STRATEŠKI MOTIVI I PREFORMANSE HRVATSKIH PODUZEĆA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:570722
Trošić, T. (2018). 'MEĐUNARODNO ŠIRENJE POSLOVANJA – STRATEŠKI MOTIVI I PREFORMANSE HRVATSKIH PODUZEĆA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:570722
Trošić T. MEĐUNARODNO ŠIRENJE POSLOVANJA – STRATEŠKI MOTIVI I PREFORMANSE HRVATSKIH PODUZEĆA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:570722
T. Trošić, "MEĐUNARODNO ŠIRENJE POSLOVANJA – STRATEŠKI MOTIVI I PREFORMANSE HRVATSKIH PODUZEĆA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:570722