Ajduk, N. (2015). Utjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća na tržištu smrznute hrane : diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415661
Ajduk, Nediljko. "Utjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća na tržištu smrznute hrane : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415661
Ajduk, Nediljko. "Utjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća na tržištu smrznute hrane : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415661
Ajduk, N. (2015). 'Utjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća na tržištu smrznute hrane : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415661
Ajduk N. Utjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća na tržištu smrznute hrane : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415661
N. Ajduk, "Utjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća na tržištu smrznute hrane : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415661