Kočić, E. (2019). UTJECAJ INFLUENCERA NA ODLUKU O KUPOVINI KOD POTROŠAČA U RH : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:910748
Kočić, Edita. "UTJECAJ INFLUENCERA NA ODLUKU O KUPOVINI KOD POTROŠAČA U RH : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:910748
Kočić, Edita. "UTJECAJ INFLUENCERA NA ODLUKU O KUPOVINI KOD POTROŠAČA U RH : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:910748
Kočić, E. (2019). 'UTJECAJ INFLUENCERA NA ODLUKU O KUPOVINI KOD POTROŠAČA U RH : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:910748
Kočić E. UTJECAJ INFLUENCERA NA ODLUKU O KUPOVINI KOD POTROŠAČA U RH : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:910748
E. Kočić, "UTJECAJ INFLUENCERA NA ODLUKU O KUPOVINI KOD POTROŠAČA U RH : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:910748