Maretić, V. (2019). ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI U JAČANJU IMIDŽA SPORTSKIH KLUBOVA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:723326
Maretić, Valentina. "ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI U JAČANJU IMIDŽA SPORTSKIH KLUBOVA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:723326
Maretić, Valentina. "ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI U JAČANJU IMIDŽA SPORTSKIH KLUBOVA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:723326
Maretić, V. (2019). 'ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI U JAČANJU IMIDŽA SPORTSKIH KLUBOVA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:723326
Maretić V. ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI U JAČANJU IMIDŽA SPORTSKIH KLUBOVA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:723326
V. Maretić, "ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI U JAČANJU IMIDŽA SPORTSKIH KLUBOVA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:723326