završni rad
UTJECAJ MEDIJA NA FORMIRANJE SLIKE O SEBI
Završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:124:151480

Patekar, Nora
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REFST

Citirajte ovaj rad

Patekar, N. (2019). UTJECAJ MEDIJA NA FORMIRANJE SLIKE O SEBI : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:151480

Patekar, Nora. "UTJECAJ MEDIJA NA FORMIRANJE SLIKE O SEBI : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:151480

Patekar, Nora. "UTJECAJ MEDIJA NA FORMIRANJE SLIKE O SEBI : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:151480

Patekar, N. (2019). 'UTJECAJ MEDIJA NA FORMIRANJE SLIKE O SEBI : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:151480

Patekar N. UTJECAJ MEDIJA NA FORMIRANJE SLIKE O SEBI : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:151480

N. Patekar, "UTJECAJ MEDIJA NA FORMIRANJE SLIKE O SEBI : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:151480