diplomski rad
Primjena marketinške koncepcije u muzejskoj djelatnosti na primjeru muzeja grada Splita
Diplomski rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:124:132194

Ćosić, Petra
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REFST

Citirajte ovaj rad

Ćosić, P. (2019). Primjena marketinške koncepcije u muzejskoj djelatnosti na primjeru muzeja grada Splita : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132194

Ćosić, Petra. "Primjena marketinške koncepcije u muzejskoj djelatnosti na primjeru muzeja grada Splita : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132194

Ćosić, Petra. "Primjena marketinške koncepcije u muzejskoj djelatnosti na primjeru muzeja grada Splita : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132194

Ćosić, P. (2019). 'Primjena marketinške koncepcije u muzejskoj djelatnosti na primjeru muzeja grada Splita : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132194

Ćosić P. Primjena marketinške koncepcije u muzejskoj djelatnosti na primjeru muzeja grada Splita : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132194

P. Ćosić, "Primjena marketinške koncepcije u muzejskoj djelatnosti na primjeru muzeja grada Splita : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132194