diplomski rad
UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Diplomski rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:124:713072

Režić, Antonia
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REFST

Citirajte ovaj rad

Režić, A. (2019). UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072

Režić, Antonia. "UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072

Režić, Antonia. "UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072

Režić, A. (2019). 'UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072

Režić A. UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072

A. Režić, "UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072