prikaz prve stranice dokumenta ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA
Završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:124:409477

Marjanović, Magdalena
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REFST

Citirajte ovaj rad

Marjanović, M. (2020). ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:409477

Marjanović, Magdalena. "ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:409477

Marjanović, Magdalena. "ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:409477

Marjanović, M. (2020). 'ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:409477

Marjanović M. ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:409477

M. Marjanović, "ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:409477