Marić, D. (2020). MODELIRANJE PROCESA DIGITALNOG MARKETINGA POMOĆU BPM METODOLOGIJE : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:801204
Marić, Dijana. "MODELIRANJE PROCESA DIGITALNOG MARKETINGA POMOĆU BPM METODOLOGIJE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:801204
Marić, Dijana. "MODELIRANJE PROCESA DIGITALNOG MARKETINGA POMOĆU BPM METODOLOGIJE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:801204
Marić, D. (2020). 'MODELIRANJE PROCESA DIGITALNOG MARKETINGA POMOĆU BPM METODOLOGIJE : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:801204
Marić D. MODELIRANJE PROCESA DIGITALNOG MARKETINGA POMOĆU BPM METODOLOGIJE : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:801204
D. Marić, "MODELIRANJE PROCESA DIGITALNOG MARKETINGA POMOĆU BPM METODOLOGIJE : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:801204