Žilić, M. (2020). ANALIZA KULTURNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE MCDONALD'S : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439607
Žilić, Martina. "ANALIZA KULTURNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE MCDONALD'S : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439607
Žilić, Martina. "ANALIZA KULTURNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE MCDONALD'S : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439607
Žilić, M. (2020). 'ANALIZA KULTURNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE MCDONALD'S : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439607
Žilić M. ANALIZA KULTURNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE MCDONALD'S : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439607
M. Žilić, "ANALIZA KULTURNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE MCDONALD'S : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439607