Mađor, T. (2020). DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE STARBUCKS : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:030805
Mađor, Tina. "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE STARBUCKS : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:030805
Mađor, Tina. "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE STARBUCKS : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:030805
Mađor, T. (2020). 'DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE STARBUCKS : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:030805
Mađor T. DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE STARBUCKS : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:030805
T. Mađor, "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE STARBUCKS : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:030805