Lavčević, A. (2020). UTJECAJ BLAGDANA I POSEBNIH PRIGODA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I MARKETERA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:239885
Lavčević, Andrea. "UTJECAJ BLAGDANA I POSEBNIH PRIGODA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I MARKETERA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:239885
Lavčević, Andrea. "UTJECAJ BLAGDANA I POSEBNIH PRIGODA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I MARKETERA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:239885
Lavčević, A. (2020). 'UTJECAJ BLAGDANA I POSEBNIH PRIGODA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I MARKETERA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:239885
Lavčević A. UTJECAJ BLAGDANA I POSEBNIH PRIGODA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I MARKETERA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:239885
A. Lavčević, "UTJECAJ BLAGDANA I POSEBNIH PRIGODA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I MARKETERA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:239885